"Wij zijn op zoek naar initiatieven die het belang van goede zorgbemiddeling onderstrepen."
Denk bijvoorbeeld aan:
Voor een cliënt waarvoor eerst geen passend zorgaanbod leek te zijn, is toch een manier gevonden om de zorgvraag goed in te vullen. Van een 'nee' is een 'ja' gemaakt.
Een zorgbemiddelaar of klantadviseur heeft jou, jouw partner, kind of ouder op een waardevolle manier ondersteund bij het vinden van de juiste (woon)zorg en/of behandeling.
Innovatieve ontwikkelingen die het bemiddelingsproces slimmer laten verlopen.
Collega's die het vak zorgbemiddeling op de kaart weten te zetten, binnen of misschien zelfs buiten de organisatie.
Deze initiatieven hoeven geen technologisch hoogstandjes te zijn (maar dat mag natuurlijk wel). Het zijn juist vaak de kleine dingen die het verschil maken. En die acties zetten wij graag in het zonnetje. Uiteindelijk wint één actie de FITZ Zorgbemiddeling Award.
Wie wint op 13 februari 2025 de FITZ Zorgbemiddeling Award 2024?