Hoe werk je als zorgteam en team zorgbemiddeling samen om de zorg voor een nieuwe cliënt vanaf het eerste moment zo goed mogelijk te organiseren?
Voor wie?
Ben jij zorgbemiddelaar/cliëntadviseur of verzorgende/EVVer die nauw betrokken is bij het proces van komen wonen van nieuwe cliënten? En wil jij met collega organisaties sparren over dit thema? Sluit dan aan bij onze ronde tafel op 11 of 26 februari 2025 voor VVT-organisaties en op 4 of 19 maart tussen voor GHZ-organisaties.
De uitdaging
Een goede doorstroom binnen de WLZ, ELV en GRZ vraagt veel van de cliënt, het zorgteam en team zorgbemiddeling. Cruciaal voor een goede doorstroom is de afstemming tussen het zorgteam en zorgbemiddeling. Deze kan vertraagd worden, denk aan personeelstekort, wisselende teamsamenstelling, onduidelijkheid in verantwoordelijkheid, missende expertise etc. Vanuit FITZ geloven we dat er verschillende oplossingen zijn om deze samenwerking goed vorm te geven. Tijd om te verdiepen, want de samenwerking tussen zorg en zorgbemiddeling is essentieel.
Graag gaan wij met jullie in gesprek om elkaar te inspireren en oplossingen uit te wisselen. Sluit jij ook aan?
Ronde tafel
Datum VVT| Dinsdag 11 februari tussen 15.00-17.00 en woensdag 26 februari tussen 13.00-15.00 (Vol)
Datum GHZ| Dinsdag 4 maart tussen 12.30-14.30 en woensdag 19 maart tussen 15.00-17.00
Online via MS-teams
De sessie wordt geleid door | Kitty Oerbekke, Business Unit manager en Lead consultant bij FITZ
Tijdens deze interactieve sessie wordt er informatie gedeeld en bij elkaar opgehaald
Na deelname ontvangt elke deelnemer een naslagwerk.
Heb je in de tussentijd nog vragen? Stel ze gerust aan Alison ter Veld accountmanager zorgbemiddeling aterveld@fitz.nl